Dunlop
Kik vagyunk?
Több mint 125 éve a teljesítmény és az újítások iránti rendíthetetlen elkötelezettség hajt bennünket. Ezért pontosan tudjuk, mit jelent nagy teljesítményű és nagyon nagy teljesítményű gumiabroncsokat gyártani a vezetés megszállottjainak. Az országúton és a versenypályán egyaránt vannak olyan eredményeink, amelyek igazolják kemény munkánkat.
Dunlop – mindig csak előre.
Szakértelmünk
-
Az első felfújható gumiabroncsot John Boyd Dunlop találta fel 1888-ban.
-
Az első helyet szereztük meg a 24 órás Le Mans-i versenyen, bármilyen hihetetlen, 34 alkalommal – többször, mint bármely más gyártó.
Az újítások
-
1962. – A Dunlop felfedezi a vízen futás (aquaplaning) jelenségét, ami áttörést hozott abban, hogy a gumiabroncsok nagy sebesség mellett is megtartsák tapadásukat nedves útfelületen.
-
1972. – A Dunlop kidolgozza a RunOnFlat technológiát, amely lehetővé teszi, hogy a jármű még defekt esetén is tovább tudjon haladni.
-
2014. – A Dunlop kidolgozza a Noise Shield technológiát, amelynek célja az utastérben hallható zaj jelentős, akár 50%-os csökkentése.*
*A Noise Shield technológia nélküli Dunlop gumiabroncsokhoz képest. Az utastérben közúti járműtesztek során végzett mérések alapján. Ellenőrizve 2010 októberében; gumiabroncsméret: 245/40R18; tesztautó: Audi A8; helyszín: A GIC*L zajtesztpályája
Üzemanyag hatékonyság | D |
Nedves tapadás | C |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | A |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | C |
Gördülési zaj | 71 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | C |
Gördülési zaj | 72 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | C |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 69 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | B |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 71 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | D |
Nedves tapadás | C |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | B |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 71 dB |
Üzemanyag hatékonyság | D |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 71 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | C |
Gördülési zaj | 70 dB |
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 69 dB |